Veel gestelde vragen
Wat is een Virtueel professional?
Een Virtueel professional is een persoonlijk assistent, die opgeleid is op het gebied van dagelijks management, (online) marketing, communicatie etc. en de zelfstandig ondernemer op afstand kan ondersteunen.
Hoe werkt de inhuur van een Virtueel professional?
Je kunt ons inhuren vanaf 3 uur per week. Wij werken vanuit ons eigen kantoor en hebben de beschikking over de juiste hard- en software. Naast het afnemen van een pakket of eventueel los uurtarief zijn er geen extra kosten aan verbonden. Wij starten altijd met een proefperiode van 3 maanden.
Hoe werkt het als de abonnementsuren in 1 maand niet worden verbruikt?
Deze uren worden meegenomen naar de volgende maand. Let op, dit gaat natuurlijk niet onbeperkt door, dit moet na 2 maanden opgelost zijn. In overleg kunnen we eventueel het aantal uren verlagen. Als de VP extra uren verbruikt dan zullen deze als losse uren worden doorbelast.
Waar kan ik een Virtueel professional voor inhuren?
Voor 100+ taken op het gebied van dagelijks management (mail, telefoon, agenda), financiën, (online) marketing, statistieken, communicatie, sales, producten/diensten leveren. Wij hebben een overzicht samengesteld met daarin een groot aantal diensten waarvoor je een Virtueel professional kunt inzetten.
De Virtueel professional werkt vanuit haar/zijn eigen kantoor, hoe gaat dat precies op afstand werken?
1x per week of 1x per 2 weken wordt er een werkoverleg in gepland tussen de Virtueel Professional en de opdrachtgever. Dit kan middels skype of telefonisch. Eventueel is het mogelijk dat de Virtueel Professional naar jouw kantoor komt. Dit overleg is heel belangrijk om voldoende aangehaakt te blijven bij jouw bedrijf. Wij werken samen in de cloud (bijvoorbeeld middels One Drive of Dropbox) zodat zowel de VP als de opdrachtgever te allen tijde bij de benodigde stukken kan.